Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2007 10:49 - ЕВРОПЕЙСКИТЕ МАРКИ – ПО-СТАРШИ ОТ НАЦИОНАЛНИТЕ
Автор: tangram Категория: Бизнес   
Прочетен: 3121 Коментари: 0 Гласове:
0



Европейските марки – по-старши от националните

След присъединяването на България към ЕС всички марки на общността (СТП) или заявки за регистрация, подадени преди датата на присъединяване, автоматично разпростират своята закрила на територията на страната.


С други думи, марката на общността има предимство пред националната марка. Притежателите на автоматично разширени СТМ могат да претендират за „старшинство” спрямо поранни идентични национални марки за идентични стоки и услуги. Това означава, че при равни други условия марката на общността е „с едни гърди напред” пред съответната национална марка. Българските притежатели на по-ранни национални марки, придобити добросъвестно, обаче могат да се противопоставят на използването на дадена разширена марка за територията на България, ако преценят, че тя уврежда интересите им. В този случай търговската марка на чуждестранния притежател няма да бъде заличена, но няма да може да бъде използвана в България. Обжалването става пред български съд. „Нашият продукт (чай) е малък и въпреки това правим всичко възможно, за да го защитим. Марката ни е регистрирана навсякъде в Европа. Но регистрацията е необходимо, но недостатъчно условие за успех на фирмата. Сама по себе си една регистрирана марка не означава нищо, защото западните конкуренти са с огромни крачки напред в маркетинга, в условията да влезеш в търговска верига и не позволяват на всеки достъп до пазара”, предупреждава Десислав Дионисиев, собственик на „Биопрограма”.

КАПИТАЛ



Тагове:   марки,   националните,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tangram
Категория: Бизнес
Прочетен: 3375593
Постинги: 292
Коментари: 877
Гласове: 512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930